Halsizlik Nasıl Geçer


Halsizlik Nasıl Geçer

VÜCUT DİRENCİ KAYBI

Vücudun gün içerisindeki aktivitelerden yorgun düşüp, halsizleşmesi sıkça görünen bir sağlık durumudur.

Peki bu halsizlik nasıl geçer?

Halsizliğin en büyük nedenlerinden biride düzensiz beslenme alışkanlıklarıdır ve bu düzensizliğe son verip sağlıklı beslenme dönemine geçişte, halsizliğe çare olacak en güçlü adımlar arasındadır. Halsizliğin diğer bir nedeni ise uyku problemidir ve hem az uyumak hem de çok uyumak arasında hiç bir fark yoktur. Eğer az uyuyorsak yeterli uykuyu alamamaktan, eğer çok uyuyorsak da vücudun uyuşukluğundan kaynaklı halsizlik hissi yaşanır ve buna çözüm bulmak için yaşa göre alınması gereken uyku miktarına göre uyumak gerekir.

Dinç Olmak İçin Yapılması Gerekenler

Dinç
Dinç
  • Kahve gibi içeriğinde kafein bulunan içecekleri fazla tüketmemek ve karbonhidrat ağırlıklı beslenmemek de halsizliğe karşı alınacak önlemler arasındadır.
  • Yeterli miktarda su tüketmemek de vücut enerjisini düşürmekte ve halsizlik hissi uyandırmaktadır.
  • Spor yapmak, temiz hava almak, doğru nefes alışverişi yapmak gibi basit görünen hareketlerde vücuttaki direnç düşüşüne engel olmaktadır.
  • Halsiz hissedilen durumlarda kişinin ayaklarını biraz yükseltip, başını düz bir zeminde sabitleyip dinlenmesi iyi bir önlem sayılmaktadır.

0 Comments

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.